MERCEDES SPRINTER 312D - AUTOLAWETA zarejestrowany jako POMOC DROGOWA
DMC 3500kg (prawo jazdy kat. B) - zwolniony z VIA TOLL
ładowność: 1500kg długość najazdu: 470cm wciągarka 7500kg profesjonalne koguty ostrzegawcze uciąg na haku: 2000kg
Samochód posiadamy od 2010 roku. W tym czasie przeszedł on kapitalny remont blacharki dzięki czemu jako jeden z niewielu Sprinterów pozbawiony jest rdzy. Rama była wypiaskowana, wymalowana i zakonserwowana. Kabina również była malowana w 2010 roku.
Ponieważ samochód służy NAM - wszelkie naprawy były robione porządnie i z dobrych materiałów.
Ponadto w 2011 roku była regenerowana pompa wtryskowa i wszystkie wtryskiwacze (jest na to faktura z serwisu BOSCH na kwotę ok. 2500 PLN).
Początkiem 2012 roku były wymienione: - pasek klinowy (na markowy CONTI) i napinacze - koło dwumasowe (stare klekotało niemiłosiernie) - wyważony był wał (faktura na 750 PLN netto) - wzmocnione resory (teraz są podwójne z tyłu i można słonia przewozić)
2013 rok to przyjemna eksploatacja, nowe opony (continental), wymiany standardowe oleje/filtry, wymiana przekładni kierowniczej (pełna regeneracja), w zawieszeniu nowe sworznie i drążki kierownicze.
Cały w/w serwis wynika z tego, że pojazd jeździ, a nie stoi - używamy go cały czas. Pojazd nie wymaga wkładu finansowego.
Silnik jest zdrowy, nie bierze oleju. Pali na dotyk. Jest bardzo żwawy (vmax. 160km/h) stoi na alufelgach - prezentuje się wyśmienicie
Owszem, Sprintera 312 z racji wieku można kupić taniej. Ale zastanów się czy warto? Ten samochód ma niezniszczalny silnik, niewrażliwy na paliwo.